I když každý náš produkt dostává maximální péči našich milých šiček, může se stát, že se objednaným kouskem nebude na 100 % spokojen/á. Svoji reklamaci můžeš vyřešit tak, že nás kontaktuješ a reklamované zboží pak zašleš společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu:
ENSO-LEN s.r.o.
Ječná 486
460 15, Liberec 15
K odeslání můžeš využít kterékoliv podací místo Zásilkovny. To nejbližší si můžeš vybrat zde. Aby pro tebe tohle zaslání bylo zdarma, pošleme ti kód pro zpětnou zásilku, který sdělíš obsluze Zásilkovny. Obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá ti potvrzení o jejím převzetí. Poté nám dej vědět, že jsi zboží odeslal(a). Pokud ti kód pro zpětnou zásilku nedorazí, napiš si o něj, prosím.
Jakmile zásilku obdržíme a zkontrolujeme, že je v pořádku, vše zpracujeme a do 2 týdnů máš peníze zpět. Jestli máš jakékoliv dotazy nebo potřebuješ pomoc, obrať se na ENSŌ zákaznický servis. Jsme tady, abychom ti pomohli a zajistili, že budeš s nákupem spokojený(á), ať už se rozhodneš jakkoliv.